Veel gestelde vragen

1. Wat zijn de verzendkosten?
Bij elk product staan de verzendkosten vermeld.
Bestel je meerdere producten? Dan betaal je 1x de hoogste verzendkosten.
Wil je de producten onder rembours laten verzenden? Dan komt er € 15,00 aan rembourskosten, boven op de verzendkosten, bij.

2. Welke verzendmethode kan ik kiezen?
Je kunt kiezen om het product te laten opsturen, en ook kun je het product komen afhalen. Afhalen kan alleen op afspraak. Zo kunnen wij de voorraad controleren en het pakket voor je klaar zetten. Voor een afspraak kun je bellen naar: 033-2340700 of mailen naar info@topdierenverblijf.nl

3. Welke betaalwijze zijn er?
- iDeal
- Vooruitbetalen middels bankoverboeking
- Betalen bij afhalen, contact en pinnen

4. Welke stappen met ik doorlopen om te bestellen?
Nadat je het product dat je wilt bestellen in de winkelwagen heb gedaan, druk je op de knop afrekenen.

1. Je kunt inloggen als klant, of je registreren

2. Bij verzendinformatie kun je kiezen tussen verzenden of afhalen op afspraak

3. Bij de volgende stap kun je je betaalwijze selecteren

4. Bevestiging bestelling, zodat je alle gegevens kunt controleren en eventueel nog wijzigen.

Zodra je op bevestigen drukt gaat je door naar iDeal of ‘bestelling geplaatst’

5. Wat is de levertijd?
Voor bestellingen die met de post mee kunnen geldt: vandaag bestelt binnen 2 werkdagen in huis! Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur besteld zijn proberen wij dezelfde dag nog te versturen.

Bestellingen met een grotere afmeting worden geleverd in overleg, binnen 2 tot 5 werkdagen.

6. Hoe kan ik retourneren?
Het zicht termijn van de meeste producten is 14 dagen. Binnen deze periode kan het product (met onderling overleg) retour gestuurd worden.
Kosten van retourzending zijn voor de consument.
Zie voor meer informatie Verzenden & retourneren

7. Kan ik mijn bestelling ook annuleren?
Zolang de bestelling nog niet verstuurd is, kun je deze (telefonisch) annuleren. Is de bestelling al verstuurd? Dan kan de bestelling geretourneerd worden.
(zie ook verzenden & retourneren)

8. Ik heb een klacht, hoe kan ik die kenbaar maken?
Ondanks het streven om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent over onze producten, dienstverlening of levering. Zie klachten procedure.

1288
1288